Veel gestelde vragen

Kijk even in deze FAQ of u een antwoord vind op uw vraag. Is dat niet het geval? Neem dan contact met ons op via de Contact-Pagina

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Alle bestellingen die voor zondagavond 22u worden besteld worden binnen de 5 werkdagen geleverd bij de klant.

Kan ik mijn bestelling laten leveren op ander adres?

Absoluut! Klik op verzenden naar ander adres en voeg het juiste adres toe.

Wat zijn de leveringskosten?

De verzendkosten zijn 4,99EUR vast tarief! Bij bestellingen boven €100 vallen de verzendingskosten weg.

Kan ik het pakket als kadootje laten opsturen?

Absoluut! Animal maakt met plezier een echt pakje van jouw bestelling. Vermeld simpelweg bij ‘opmerkingen’ van welke aankopen je precies een pakje wil laten maken. Wens je ook een persoonlijke boodschap mee te sturen? Laat ook dat even achter als bemerking bij ‘opmerkingen’. Dan vermelden wij de persoonlijke boodschap op het kaartje.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Bij Animal kan je veilig online betalen met bankcontact/ Mister Cash, Visa, Mastercard, Maestro.
Nadat je je gegevens in het online bestelformulier ingevuld hebt, kan je de betaalwijze kiezen. Op dat moment wordt er een connectie gemaakt met een veilig betaalsysteem.Hier kan je jouw betaling afronden.

Krijg ik een verzendbevestiging?

Zodra wij jouw pakket hebben verzonden, krijg je van ons een verzendbevestiging. Even geduld dan alsjeblieft, je bestelling is onderweg!????

Je artikel ruilen of retourneren? No problem!

Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Jammer, maar dat kan gebeuren. We vinden het fijn als je eerst contact met ons opneemt. We luisteren graag naar je reden. Dat kan ons alleen maar helpen om jou zo goed mogelijk te helpen. Na overleg stuur je je artikel voldoende gefrankeerd terug. Voeg best een briefje toe (naam, adres, bankrekeningnummer, referentie van je bestelling) of de leverbon, zodat we je retour snel kunnen verwerken.

Wat als er iets mis is met mijn bestelling?

Als je bij levering van je webbestelling merkt dat er iets stuk is of je hebt het foute artikel ontvangen, neem je best binnen de 24 uur contact met ons via info@animal-clothing.be
Na overleg kan je het pakje terugsturen en vervangen we het artikel.

Goede afspraken maken goede vrienden. Daarom krijgen we het artikel graag in ongebebruikte en onbeschadigde staat terug in de originele verpakking. Geretourneerde artikelen die hier niet aan voldoen, zullen niet worden geaccepteerd en worden teruggestuurd naar de klant.

Wanneer ontvang ik het bedrag van de retour terug?

Goede vraag! We betalen je aankoopsom binnen de 30 kalenderdagen na ontvangst van je retourproduct terug. Meestal is dit sneller, dat is fijn voor jou! Vergeet dus zeker je bankrekeningnummer niet door te geven.

Zijn er onkosten verbonden aan het retourneren/ruilen?

De kosten voor het retour sturen van de bestelling zijn voor de klant. Is er echter sprake van een fabricagefout? Dan neemt Animal de verzendkosten op zich.
Retourzendingen mogen verstuurd worden naar:

Animal Clothing

Bisschoppenhoflaan 452

2100 Deurne

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Dat kan. Gelieve een afspraak met ons te maken via info@animal-clothing.be, zodat wij op de hoogte zijn wanneer u uw bestelling komt afhalen.

Animal Clothing,

Lindenlei 146

2900 Schoten